Härliga vårdag.

När solen väl tittade fram idag spratt det till i kroppen jag jag kände att jag måste UT. Så jag gick ut. Tänkte först gå min runda på 30 minuter (får inte springa pga dumma förkylning) men gick istället i motsatt rikning mot Lerjevallen. Vilket är en ganska lång runda. Tar cirka en timme, i ganska slö promenadtakt, att gå dit. Där satte jag mig på bryggan en stund och var riktigt sugen på att stoppa ner fötterna i vattnet. Men det vore dumt. Dessutom blåste det så det var säkrast att jag gick hem igen. Så det gjorde jag. Men så skönt det va! Härliga, härliga vår!


Bara jag som blir sugen på att hoppa i? :)

Vi har väl att plockat en bukett vitsippor till våra mammor? Tänkte göra det idag, bara för att. Sen kom jag fram till att jag inte är ett barn utan tänker bara på att något djur säkert har kissat på dem. Har jag förstört era barndomsminnen nu? :P

Japp. Här ser ni mitt blivande boende i sommar. En sovsäck, liggunderlag, kudde, grillkål och mat är allt som behövs! Typ... Iaf, här hittar ni mig många varma sommarnätter!

<3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback