Ett ord: Underbart!

Krävs bara ett ord för att beskriva de senaste dagarna. Ni vet vilket ^^ HAHA.

I torsdags fick jag världens bästa present av älskling. Vad? tänker ni? Säger inte, säger jag :) Glad blev jag iaf.

I fredags körde vi på en utekväll på Harrys. Dansade och träffade många nya människor. Många, många. HAHA. Och drack en öl. Yupp. Jag har börjat dricka öl. Trodde jag aldrig, men det är riktigt gott nu. Kvällen var väldigt lyckad. Slutade kanske inte jättebra, men så kan det bli.

Lördagen blev det grillning vid en damm i Hästveda. Väldigt mysigt och varmt. Äntligen riktig vår!

En stund efter det att jag kom hem, runt 6, gick jag och la mig, somnade och gick inte upp förrens 8 på morgonen! Shiiiit. Vaknade flera gånger under kvällen, men lyckades aldrig resa mig från sängen. Kan säga att det förde några konsekvenser idag :/

Trots det har denna dagen varit bra. Sprang en runda och sen slängde jag på min en bikini och la mig i solen. Låg där i 4 timmar. Så misstänker att jag har bränt mig liiiite. Men bara lite. Inte så jag är röd, så tur det.

Resten av kvällen ska jag vara hemma. Umgås med mamma lite. Knappt träffat henne sen vår dag i onsdags. Behöver hänga lite med mamsen också :) Haha.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback