Shop 'til you drop.

Är det inte helt fantastiskt att man kan shoppa massa underbart fina kläder utan att lämna ytterdörren, ens sovrumsdörren om man har det så. Sitter nu på Nelly och har bestämt mig för att beställa en helt underbar klänning. Åh, jag blev kär. Men nu ska jag fortsätta kolla runder.

Känns att jag borde nämna att jag varit på "hundens dag" i Kristianstad. Visst, där fanns massa uuuurguuliga hundar och de hade en liten agility uppvisning, men det var inte mycket att komma med. Att det sen desutom regnade gjorde det hela inte bättre. Men som sagt, man såg en hel hög med söta små och stora vovvsingar :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå e han gay? :P

2010-05-09 @ 19:15:07
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Malin

Då ska du få se på annat när ni åker med mig till Hässleholm den 22 maj!! I lav jo <3

2010-05-09 @ 21:13:05
URL: http://amazingdane.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback