Gäsp!



Detta hade lika gärna varit jag. Gäspar och tittar drömmande på min halvt om halvt bäddade säng. Men nejnej, ikväll är det filmkväll med några socionomersom gäller! Eller blivande sådana. Känner inte en kotte, förutom Hanna då. Och Maja? Skulle hon med? Men det kommer säkert bli skoj. Om inte skulle skulle vi snällt gäspa och bege hos där ifrån.

På fredag blir det iaf dans som tusan! Ida var ju sugen på att gå ut och dansa, och likaså jag. Så jag antar jag ska besöka systemet och för första gången köpa något och dricka till mig. För det har jag faktiskt inte gjort än. Är inte mycket för att dricka längre, får bara ont i magen. Antagligen på grund av magsår eller magkatarr. Nej, vad tråkig jag blev nu. Jag ska iaf UT och träffa FOLK! Det händer allt försällan.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback