Tärnö.

Åh, jag lämnade nog min energi på Tärnö. Har varken orkat blogga om det eller ens packat upp allt. Hela mitt rum består av väskor, kassar, smutstvätt... Ja, allt som inte ska vara där. Jag överdriver nog inte om jag säger att det ser ut som ett bombnedslag.

Men Tärnö var ju helt underbart! Vi åkte båt, åt gott, drack... öhm mindre gott, eldade värsta brasan. Vi dansade till och med runt stången! Ja, allt man ska göra på en ö. Trevligt folk också! Det visade sig att ena familjen bor i Vånga, byn intill Mjönäs! Värsta lilla världen! Lilla Vånga och lilla, lilla Mjönäs. Sjukt.

Tack alla inblandade för en dunder midsommar!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Leiflovise

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:50:12
URL: http://leiflovise.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback