Packproffs.

Jag skulle kunna bli packproffs. Ja, faktiskt. Lyckades på något vis trycka ner en tjock tröja, mjukisbyxor, pyjamas, shorts, linne, underkläder, en tjock kudde och ett liggunderlag som tar halva resväskan. Men nu inser jag att jag måste packa om lite, visste inte vad jag skulle ha på mig på tåget till Karlshamn, vilket jag vet nu. Vilket fall som kommer det säkert gå bra igen. Håller tummarna iaf. Och imorgon bär det av till Tärnö i Blekinges skärgård. Så himla mysigt!

ARRRHG! Jävla mygg-as! Har säkert blivit biten av 10 myggor redan. Och en broms, vilket är undra gånger värre. Men har köpt ett myggmedel nu. Det luktar röv med förhoppningsvis hjälper det. Det får följa med ut till Tärnö iaf. Hellre lukta lite konstigt än att vara helt myggbiten. Äckliga kräk dem där myggorna. Gå och dö typ?!

Nä nu får jag väl fixa det sista. Får åka hemifrån redan 10. Hehe. Redan... Men ändå, tar på krafterna att jobba!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback