Invaluable treasure.

Helt sjukt att halva sommaren snart har gått, utan att egentligen riktigt kommit. Det känns mer som höst. Men efter midsommarn ska den riktiga sommaren komma, sägs det. Och då blir det en fantastikt sommar. Vi får se hur det blir med det. Kan lika gärna bli skit.

Men nu när man jobbar, känns det inte riktigt som man bryr sig om hur vädret egentligen är. Om man inte jobbar utomhus då förstås. Däremot är det nu alla händelser börjar! Iaf för min del. På fredag beger jag mig ut i Blekinges skärgård, ut till Tärnö. Sen ska jag ha hit tjejerna för massa aktiviteter. Sen ska jag träffa Nikuu, kanske åka till Köpenhamn med henne. Någon dag, eller några dagar, blir det ju bio. Och listan ska bara fyllas på. Faktiskt, börjar listan bli lite överfylld. Men så ska det vara på sommaren. Jag vill göra så mycket som möjligt! Tyvärr kan jag inte åka utomlands denna sommaren heller, men till hösten kanske? Sen finns det ju en del att göra i Sverige också, bara man använder fantasin. Måste få in en dag med min syster också, innan bröllopet. Så Malin - hör av dig om du vill hitta på något! Kanske vi tom kan dra med Robban :D Daniel och Jasse med såklart! Ja, alla som har lust att hitta på något!

Min mage hungrar nu efter klyftpotatis, biff a la Lindström och persilijesmör. Dreglar.

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tror inte de. Kommer jobba så mycket... vill inte lova något.. :(

2010-06-20 @ 16:42:18
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Malin

Klart jag vil ha en heldag med min syster innan bröllopet åter kommer med dag som jag är ledig, lav you <3

2010-06-20 @ 20:55:45
URL: http://amazingdane.zoomin.se
Postat av: Taraldtindra

Site was very helpful. thank you

2011-05-13 @ 13:57:21
URL: http://taraldtindra.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback