En lerman.

En jordgubbe så klart! Har precist slukat i mig en tallrik med stora, röda, saftiga jordgubbar! Åh gud va gott det var! Och bäst av allt, vi har kvar en hel liter kvar i kylen! Så det blir nog en typiskt nordöst-frukost i morgon vilket innefattar en tallrik jordgubbar med mjölk, gädde och socker tillsammans med kavrin med rökad korv. Detta låter kanske inte så jättegott, men råkar vara mer än gott. Utsökt, delikat... jättegott! Precis som det hör ihop, som... som potatis och mammas brunsås! Typ.

Nu inväntar jag natten. Har nya lakan i sängen så man vill liksom krypa ner så snart som möjligt. Sen är jag ju inte direkt kvälltypen, speciellt inte nu när jag jobbar. Usch, behöver verkligen mina 8 timmars sömn då.

... men bröllopet var ju fint! Faktiskt.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket Sanne! :D Det känns helt overkligt men samtidigt riktigt nervöst...



Haha jaa.. vi har haft tur. ;)

2010-06-19 @ 23:54:14
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback