D.Ö.D.

Död. Efter en hel grym möhippa med champangefrukost, laserdome, dans och totalförnedring av min älskade syster Malin blivande fru Bülow.

Nu funkar ju inte min hjärna riktigt som den ska. Skulle lägga mig en stund i sängen, från klockan 7 till kvart i åtta. Alltså 45 minuter, men jag skriv in 1 h och 15 min. Helt bestämt och seriöst. Och när jag väl kom upp och satte mig vid datorn kunde jag inte skriva helg utan det blev häl...hejl...helj.. och så småningom helg. Ja, det jag skulle komma till är att jag är på tok för trött för att skriva om möhippan idag, men om jag hinner och orkar ska jag både skriva och ladda upp lite bilder imorgon. Det kommer innehålla alkohol, förnedring, tjejer som slåss för att vinna och mat, mycket mat.

Jag hade er redan vid alkohol och förnedring va? ;)  

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback