Blogga om ingenting.

Ibland undrar jag varför man bloggar om ingenting. Bara.. tomma ord utan mening, liksom. Utan någon poäng. Varför ta sig tiden att logga in på sin blogg, skriva, skriva, skriva. Hur orkar man? Har man verkligen så tråkigt? Har man inget liv? HAHA. Nu är det inte så att jag pekar på någon, snarare på mig själv. Ibland läser man ju lite gamla inlägg och undrar vad man egentligen menar och varför man skrev det. Hade man inget bättre i huvudet än vad man åt till middag eller vilka läxor som skulle lämnas in? Samtdigt som man känner ett tvång att fylla sin blogg med något. Folk vill ju ha något att läsa, varje sig det är något djup och intressant eller om det handlar om hur vädret var måndagen den 7 oktober. Jag har själv inget emot att läsa något om ingenting, men jag undrar hur man orkar? Känner man sig tvingar till att skriva? Eller gör man det för man är uttråkad?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback