Sommar...?

Det är dan före dopare dan, och det enda min hjärna vill tänka på är fina svala sommarklänningar! Är det inte helt sjukt? Borde man inte längta till maten, klapparna, stämningen? Helt ärligt är jag inte alls sugen på att ha jul. Inte nu. Inte som jag mår. Eftersom jag inte kan äta utan att må illa. Igår, efter att inte ätit något på hela dagen, så vräkte jag i mig sjukt mycket kyckling, tändstickspotatis och beasås och jag kan ju säga att det skulle jag definitivt inte gjort. Nej, tänk er en fin sommardag med en finfin sallad till middag. Lite kyckling till, och vitlöksdressing?! Åh, det vattnas i munnen på mig!

SOOOOOMMAR, SOOMMAR OCH SOL, HAVET OCH VINDEN OCH DOFT AV KAPRIFOL, SOOOOOMMAR, SOOMMAR OCH SOL, HIMMEL SÅ BLÅ SOM VIOL!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback