Skolavslutning.

Oh, världens bästa avslutning igår! Efter själva skoldagen var slut gick jag och mina kära klasskamrater till klassrummet, drack glögg och gjorde oss vackra. Efter det bar det av till julbordet. Mumma. Kom på att julskinka med citron är asgott! Verkligen! Testa! Bättre än rälig senap :s Sen for vi (alla tio meter) till aulan för att göra bort oss. Seriöst i förda i blöjor, nappar och pyjamasar ställde vi oss på scen och sjöng "Jag såg mamma kyssa tomten" på teckenspråk. Och det blev ett stooort jubel när mamma kysste tomten ;) HAHA! Hade världens roligaste avslut där pappa kommer in säger "MIN TOMTE" kysser tomten och går sin väg och mamma står där snopet. HAHA, gud vad roligt!

Sen blev vi seriösa när vi sjöng Halleluja och O holy night i kyrkan. Åh, måste sett jättevackert ut! Vill se filmen nu, nu, nu! Mamma och Kjell var där med och tittade, så var extra kul för min del. Sen hände det en annan sak jag helst inte drar upp här.

Tyvärr gick kvällen bara neråt efter det. Jag hade magkatarr och min bil gick inte att fixa på plats. Något med kylaren, så ikväll ska Kjell och jag bogsera ner den till verkstaden. När han nu kommer hem.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback