Lucia-rubrik 2.

HAHA. Som det kan bli! Det är ju fortfarande lucia!

Förmiddagen började med frågestund om julen. Jag sög. Jag överanalyserar allt hela tiden så det blir svårt. Men det värsta var när min partner sa "Jag sa ju det". FAAAN vad jag hatar när folk säger så. Kanske får förklara mig här lite. Man får visst säga så, OM man försökt övertyga den andra att man har rätt. Men ger man upp direkt visar ju att man är osäker och då ska man hålla käften om man inte kan stå upp för sig själv. Lite kluddigt blev det här, men den här tjejen, hon går mig grymt mycket på nerverna. GOSH.

Efter frågestunden gick vi till matsalen för lussefika. Satt och mumsade på en god lussekatt och njöt av de vackra stämmorna från Luciatåget - NOT! Det lät förjävligt. Förlåt, men de flesta kunde verkligen inte sjunga och det var i otakt och ja... Nej det var verkligen inte bra. Tittade man runt i salen stod alla och försökte hålla sig för skratt. Stackarna ville ju bara vara snälla... men nej. Det var inget bra.

Nehe, lite plugga på detta eller vad säger ni?

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Sigurdanneli

Very useful information. Thank you!

2012-01-27 @ 11:29:11
URL: http://sigurdanneli.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback