Vinter?

Sitter med jacka på för det känns som det är vinter inomhus. Brrrrr... Nästan alltid antingen för kallt eller för varmt här, svårt med pannan. Brr...

Andra dagen på jobbet gick finfint. Har börjat lära mig programmet nu, så förhoppningsvis i slutet av veckan kommer det gå som på räls. Och imorgon kommer jag få stå på egna fötter, för då kommer inte min handledare vara där. Förhoppningsvis kan någon annan programmet, verkade som så när jag pratade med en man som också sitter på kontoret. Och så fick jag sluta tidigt idag igen! Och utan punka på bilen kunde jag köra hem direkt. Skönt att vara hemma tidigare än väntat. Speciellt på något vis.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback