Sing me a lullaby.

Åh, helt slut i huvudet efter denna dag. Och helt utan handledare eller någon som kunde mina uppgifter tog det lite extra på energin, plus pengar på mobilen när jag fick ringa Peter hela tiden. Ja, på förmiddagen iaf. Efter det klarade jag mig galant!

Men en sak förgyllde ju hela min dag! En från Moraträsk var med på radio Kristianstad idag och de sjöng (trumvirrvel.....) TIGERJAKT! Om ni inte har hört den fantastiska visan har ni missat något kan jag säga er!
Spola fram 1 min 30 sek så börjar de sjunga.

Min pappa gjorde denna en gång på stranden vet jag. Jag minns inte det, så är inte ens säkert om jag var med, men jag kan tänka mig att det var jätteroligt! Iaf, Moraträsk är en klar favorit när jag var liiiten!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback