Kontorsnissen Sanne!

Åh! Jag fick jobbet, jag fick jooooobbet! Ringde dit idag och undra om det hade hänt något, och visst hade det de. Så nu ska jag jobba som "kontorsnisse". Jag är så lycklig att jag spricker! Och finns det något mer rätt än att fira detta med shopping och fika? Nepp, så jag och Hanna tog en runda på stan. Fick hem mig en vit kavaj, bikiniöverdel, nagellack och en jääättefin klänning Hanna hittade till mig! Heeeeh... Hanna och jag har tre likadana klänningar nu ;P Så nu får vi nog snacka ihop oss så vi kommer som fjortisar i likadana klänningar. HAHAA.

På fredag åker jag till Klippan/Helsinborg. Med Ozzy. Tänkte hitta på något skoj med tjejerna men de verkar väl inte jätteintresserade :( Bara för de inte har pengar. Men sen när var det tvunget att kosta något att umgås?! Jo för mig är det ju tvunget, det är ju jag som får betala dyrt för att köra dit :P Och det är ju jag som inte har någon som helst inkomst! HAHA. Jag skulle ju inte vilja påstå att jag är snål... Men det är värt varenda öre :D

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis gumman! :) Så stolt jag är över dig nu! :D ÅHH!!

2010-04-09 @ 20:14:59
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: jasmien

grattis en engång. åh förlåt, jag ville verkligen umgås med dej gumman. jag sa hej iallafall ;) ;) nästa gång så blir det roliga grejer. ska komma på ngt speciellt att göra. :D puss på dej

2010-04-09 @ 20:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback