Glass, sol och en altan.

Idag körde Ozz och jag hem från syrran. Borta bra, men hemma bäst. Jajemen. Helt fantastiskt väder och när jag kom hem firade mamma och jag detta med att ta en glasstrut från Ottos (typ världes godaste glass, slår Ben&Jerrys med heeeestlängder) på altanen vi byggde i fjor. Äntligen kan man njuta av vårt hårda slit.

I fredags lekte jag och Parre i stan. Shoppade, fikade och mös. Och efter det mötte jag upp sjuka Jasmine. Hejade lite och sen körde jag hem. Restan av helgen spenderade jag med lilla Jasse, Malin och Daniel. Så nu är jag trött och ofokuserad. Helst av allt vill jag lägga mig i min säng och göra inget alls. Men känner att det skulle vara slöseri på vädret. Jag får nansa i natt.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback