First day at new job.

Första dagen på nya jobbet idag. Renhållingen Kristianstad. Jag tänker verkligen inte g in på vad jag gör där, men kan säga att jag sitter på en kontor och skriver ut ettiketer. Kort och gott. Alla är jättetrevliga där, mer eller mindre snackiga. Soppgubbarna är trevligast. Dem skojar med mig. Så enlig min uppfattning stämmer de förutfattade meningar om att soppgubbar (som jag tror man inte ska kalla dem längre, dock) är väldigt skojiga av sig.

Min snälla handläggare var så snäll att jag fick gå en halvtimme innan, vilket innebar att jag skulle vara hemma en halvtimme tidigare, MEN! Neeeeej, Sanne ska få punktering på framdäcket så hon inte kommer någonstans! Jag ringde Kjell och han kom och räddade mig! Satte på reservhjulet och tro faaan att det inte fanns någon luft i däcket. Så jag körde till nämsta mack och Kjell hjälpte mig pumpa. Ja, jag fick hem min bil tillslut. Pust. Men nu är jag helt färdig. Jag som tänkt att jag skulle ta en långis, men nu orkar jag inte. Blä.
När man är arg, ska man sätta igång Linkin Park skivan. Då känns ens problem så obefintliga och man börjar le. AAAAHH! :D

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

åh.. glad för din skull. grattis grattis så jättemkt till jobb!

iloveu.

2010-04-20 @ 22:49:36
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback