It's raining men.

Blir ni också äcklade av regnet? Okej, för mig är det värre än för er. Jag tittar just nu ut genom förstret och ser..... Lera. Lera överallt. Ännu värre är det på baksidan. Hela gården är en endaste lerpöl. Men igentligen bryr jag mig inte. Jag behöver ju inte gå ut! Och dessutom ska vi ha bakad potatis hemma så jag har ingen anledning att vara äcklad. Faktum är att jag är på ganska gott humör. Mycket för jag är så stolt över mig själv. Jag har sökt massa jobb, till och med sådana förnedrande. Nej inte förnedrade, men vad tänker ni på när jag säger försäljare? Precis. Inga fina tankar va? Men det är ju trots allt ett jobb. Jaja, nu ska man bara få svar också vilket jag inte kan styra över. Det ligger i Guds händer. HAHA, nej inte riktigt, snarare arbetsgivarens. Wish me luck anywho.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback