Fucking Youtube!

Skulle visa er en jättesöt video där Ozzy och Shiva leker, men det skulle ta över en timme att ladda ner! HELL NO! En timme framför den bärbara datorn hade fått mig att vilja slänga den i vägen, sen stampa på den, sen slänga den i tvättmaskinen bara för skojs skull!!

Istället tänkte jag läsa lite bloggar. Var länge sen. Bara för att ni vet.

På tal om ingenting, gud vad Klippan känns tom utan Nikuu! Hon är ju i Kina nu, Bejing för tillfället tror jag. Tomt utan skolan också. Jag går förbi där varje dag, men får slå skallen för att påminna mig att jag aldrig behöver gå igenom dem dörrarna igen. EVER.

Hihi, såg Bolt idag. Malin har velat se den så länge så idag köpte hon filmen. Så gullig film! Hunden som tror han har superkrafter. Kanske inte så orginellt, men sött. John Travolta gör Bolts röst. Bara för att visa hur allmänbildnad jag är... Inte, kunde inte komma på vem det var. Inte förrens Malin sa att den var han. Då kände jag igen rösten. Ja, bara det jag ville skriva.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback