Körskolan, dag 9.

Vad ska jag säga om körningen idag då? Vetefan, börjar bli lite enformimgt, men jag har dock blivit mycket bättre sen jag började köra med Inger. Hon är nog en sådan som tvingar ut det bästa ur en, och gör man inte det blri man bara arg på sig själv. Och alla vet väl att det är irriterande att vara arg på sig själv? HAHA. Jag hoppas verkligen att jag klarar hela skiten. Jag är lite av en pessimist när det kommer till körnigen, men tack vare allt stöd jag får försöker jag hålla humöret på topp. Vi fårhålla tummarna helt enkelt, och hoppas jag inte får järnsläpp.

Imorgon har jag halkan i Halmstad. Folk säger det är kul så jag hoppas jag tycker det med!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback