Körskolan, dag 5.

Fan, fan, fan. Körningen gick inte så där jättebra idag. Har ju en nu körlärare och hon och Patrik fokuserar på helt olika saker. Jag fick jättemycket kritik av Inger som hon heter. Backningen gick skit, placeringen gick skit och parkeringen gick skit. Dock sa hon ju att jag lärde mig snabbt :) Så nu får jag träna hemma så att det sitter. Och jag får acceptera att jag har ny lärare. Men jag kommer sakna Patrik, kändes som jag körde mycket bättre med honom!

Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Cc hörde ju av sig häromdagen, men har inte hört henne sen dess. Känner inte heller riktigt för att gå utanför dörren idag, det är nästan som det står spö i backen. I Klippan ska det sluta regna nu, enligt smhi. Men i Helsingborg ska det regna hela kvällen. Men imorgon lyser solen både här och där. Trevligt.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback