Körskolan, dag 4.

Halv fucking 8 skulle jag kört idag, alltså mitt i natten, men när jag kommer till skolan är Patrik sjuk. Tur var det att Inger kom så hon öppnade för mig så jag kunde sitta med det jag hade kvar och när jag fick det rättat klarade jag alltihopa! YEEAH! Så idag har jag hunnit med att klara av två dataprover. Sånt gillar vi. Tyvärr måste jag klara dem 5 gånger. 6 prov och man måste klara de 5 gånger! Drygt.

Var och shoppa på familia idag. En brun tunika och ett par gympadojer följde med hem. Tyckte jag förtjänade det efter dessa dagarna. Det har varit riktigt jobbigt, men det går bättre och bättre. Kan redan känna lukten av körkortet!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback