Körskolan, dag 1.

Första dagen på körskolan - och magen pirrar smått. Har jag allt? Kan jag det ska ska? Har jag gjort vad jag ska? Har jag allt? Frågorna snurrar runt. Känns nästan som första dagen på gymnasiet. Nej, inte riktigt lika nervöst faktiskt. Om en timme börjar iaf allvaret och jag hoppas innerligt att jag klarar allt på två veckor. Wish me good luck.


UPDATE.

Körskolan gick väldigt bra idag tyckte jag. Jag hann göra 4 pärmar och jag körde i 2 timmar och 30 minuter. Allt detta plus en minilunch gjorde tyvärr att jag fick en jättehuvudvärk! Och jag kom inte hem förrens 18.30 då jag hade teorilektion. Blä. Men som sagt, annars gick det bra. Alla är mycket snälla och trevliga. Jag är riktigt trött nu, så borde nog lägga mig. Besöka John Blund som Cc så sött brukar säga. Först kvällrunda med Ozzy dock!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback