Förfest.

Blev dock till fest! HAHA. Vi hade ett litet problem angående sovplats. Inte för min del, jag skulle ändå åka hem vid två. Men istället åkte jag hem 22.36 vilket resultetade i att jag träffade halva min klass, typ! HAHA. Eller min föredetta klass.

Iaf hade Jasse, Parre, Ida och jag förfest hos Parre. Jag drack Martini efter Martini efter Martini. Det är verkligen jättegott, även om jag inte blandar som man ska. Sedan satt vi och snacka en massa goja och upptäckte nya saker om varandra! Blir så när man inte träffas så ofta. Borde vi ändra på, för jag trivs verkligen i ert sällskap :)

Nej, sängen kallar på mig. Ozzy också för den delen. Och ögonen e alldeles klistriga efter makeup-removern.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Parre

Verkligen ändring på det!!

Du är så bäst Sanne, hoppas vi ses och pratar goja snart igen ;) PussaR!

2009-08-02 @ 11:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback