DAAAMP!

Internet vägrar fungera som det ska, jag kan inte göra ett skit... typ. Nej, men att går äckligt segt så jag drar mig för att sitta här. Och nu fick jag byta batterier i tagentbordet också, HAHA. Kom ingen text när jag skrev. Fokus. Jag fattar inte vad det är med Internet, någon annan som vet? Hah?

Körningen idag - gick asbra :D Förutom att jag höllt på att bli påkörd av en tant som inte såg sig för, höllt på att köra på mig vid sida. Lite läskigt faktiskt, men jag klarade situationen finfint och fick därför mycket beröm av Inger. Åh, jag känner mig så redo för uppkörning! Jag hoppas inerligt att jag klarar det så det blir det planerade roadtrippen Cc och jag har snackat om så länge. Jag har typ 5 lektioner kvar till uppkörningen, så jag hoppas alla går lika bra (eller bättre till och med) som idag. WISH ME LUCK!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

good luck babe!!

2009-08-01 @ 09:18:11
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback