Careday.

Det märks verkligen på min hy att jag har stressat hela veckan. Finnar överallt, disgusting. Därför tappade jag upp ett bad redan på morgonen och la en ansiktsmask för att skämma bort mig själv. Det förtjänade jag verkligen. Och hyn känns redan mycket bättre. Jag är fortfarande lite rödflammig, men finnarna är borta. Glöm inte att skämma bort er själva ofta! Jag ska göra det redan imorgon. Tappa upp ett bad och lägga en ansiktsmask, härligt.



Ser ni hur snäll syrran var huh? Sanne i sin älskade ansiktsmask som studentfoto. Tyvärr vissnade och dog mitt plankat eftersom Malin inte hade plastat in det. Så det ligger numera på en soptipp, men bäst är väl det x) HAHA!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback