Happy news!

HUNNY ÄR HEMMA :D Hon har varit borta hela sommaren men nu är hon äntligen hemma! Som jag har saknat Nikuu, Klippan har varit så dött. Ehh, okej Klippan är alltid död men det har varit ännu värre när Nikuu varit borta. Ingen att äta Mexicana med! Synd att hon ska upp till Stockholm för att plugga snart, kommer sakna henne till döds! Well, en bra anledning att åka upp till Stockholm iaf! Yey.

Sen måste jag troligen åka upp till Göteborg under hela fem år, för Cc ska plugga där. Och sen Landskrona ett år för Ida ska plugga där. Ojojo, Sverige runt. HAHA. Typ.

Det mest fantastiska är ju faktiskt att jag själv ska flytta. Hem. HAHAHA. Till min älskade mamma. Och Kjelle såklart! Och vovvsingarna och kissarna. Helt underbart. Kollar på bilar just nu men det är inte det lättaste att leta bilar när man inte vet ett skit om det. Har dock hittat en Polo, jättesöt kombi bil med liten motor=billig att köra. En 00:a och den har gått 11500 mil. Helt perfekt. Ska ringa på den imorgon. Lätt. Vill ha, NU!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

Saknar dig med! Sms:a mig när du kan träffas

Jag åker till Stockholm den 18:e augusti

2009-08-11 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback