Skjut dem jävlarna!

Köp aldrig något från Elgiganten, aldrig! I måndags kraschade min mobil, efter mindre än ett år och idag fick jag hem en lånemobil, och tror ni den funkade?! NEJ! Ilskan bubblar inom mig och jag vill bara slå dem. Nu kommer jag vara mobillös framtill jag får min mobil igen, vilket kan ta veckor!  Ska skjuta Elgigantens ätra till hjärna! Och ska aldrig mer handla någonting därifrån, aldrig. Sämsta jävla skiten.GAAAAAARH!

Förövrigt har dagen varit bra. Nikuu och jag får till Lund till humanistdagarna och sedan for vi till Helsingborg och mötte upp Carro. Åt bakad potatis och pratade om studenten. Carro hittade dessutom en fin studentkläning på Vero Moda. Jag köpte inte annat än ringar och helggodis. Nikuu köpte en söt sjömansklänning från Gina. Vi skildes åt när Carro sedan skulle på hemspråk så Nikuu och jag skyndade oss till tåget. Om någon timme blir det grillad mat, YUMMI!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback