Om tio år.

Om du fick drömma helt fritt, hur skulle du vilja att ditt liv skulle se ut om tio år?

Om tio år är jag 28 är jag utbildad polis, inriktning hundförare. Detta stormtrivs jag med, det ultimata drömjobbet. Jag har också tagit mindre undervisning i massage som är lite av en passion. Jag har också på börjat en familj. En liten unge och en helt underbar man. Och självklart våra två hundar. Ozzys aska ligger i säkert förvarat i sovrummet tillsammans med fotot på pappa och mig och pappas dödsartikel. Det är lite av en minnes plats för mig. Det viktigaste föremålet förutom minnesplatsen är mitt fotoalbum där minnen av vänner, familj och upplevelser finns bevarat. Jag bor självklart kvar i Sverige då de flesta jag älskar finns här. Men jag är ute och reser mycket, till Cecilia och Nikuu som nu bor utomlands! Ida träffar jag mycket ofta och vi är lika tajta som vi var som små. Mamma och Kjell har det bra i Tralleboda och Malin och Robban träffar jag förjämnan! Jasmine har blvit stor och har faktiskt fått ett syskon! Och jag blev var jag alltid har velat bli, världens bästa dotter, syster, moster och framför allt, vän!

/ sanne andersson.

Hur ser era liv ut om tio år?
Svara i era bloggar och berätta gärna i kommentarsfältet att ni har svarat, så jag kan få läsa :)
 

Kommentarer
Postat av: misplea

SANNE!! Du har ett för härligt liv. Kul att du kommer och hälsar på mig i framtiden. :P HAHA.



du är bäst.

2009-04-12 @ 00:57:33
URL: http://misplea.devote.se
Postat av: misplea

åh.. fyfan, ja. vill alltid bo hos min mami och papi. :D



vart ska du flytta? hbg i höst?

2009-04-13 @ 00:53:35
URL: http://misplea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback