It's getting hot outside.

Underbara vårväder med varma vindar. Sånt gillar vi. Tog på mig en kofta under jacka innan idag för jag frös här inne, men efter Nikuus och mitt besök på Bokia var jag tvungen att ta av mig jackan! Ojojoj, vad det blev var. Jag njuter! om en timme ska jag hämta Jasmine på dagis och sen laga lite mat till henne. Dvs värma ^^ Men vad ska jag laga till mig då? Ajaja, det hade jag glömt! Jag får väl hitta på något.

Imorgon är det projektensdag och självklart kommer Nikuu och jag vara där. Mitt i smeten kommer vi stolt visa upp vårt projekt! Det var därför vi var på Bokia. Köpte en stooort grönt papper där vi ska skriva 'Wethinkgreen.se'. Så nu ska jag bara hitta lite fler nyheter om miljön och sen är det klart! Gud va skönt! Har haft ångest i flera veckor över det där förbannade projektet. Men jag antar jag inte är den enda. Iaf, ni är varmt välkomna till min skola imorgon. Nikuu och jag är där mellan 13 och 15 samt 17 och 19 (tror jag det var).

 Jag bjuder på en härlig vårbild från statens fastighetsverk.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: cicci

förstår att det är SKÖNT att ha det gjort nu! idag får vi tillbaka uppsatserna. pirr i magen :D

2009-04-15 @ 07:26:15
URL: http://misplea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback