Det är så här.

..att man inte kan sitta vid datorn hemma hos mamma. Nej, det är skamligt! Istället är jag sällskapssjuk. Kom precis hem så nu är det dags för ett inlägg.

Dagarna hos mamma har varit jättemysiga som inledes med åskväder, blixtrar, ösregn och hagel. Men då sov jag, så det var jättemysigt. Älskar oväder så länge man är under tak och i säkerhet. Vi har även varit ute jättemycket med vovsingarna och lekt. Ozzy ger sig inte med dem där förbannade bollarna! Hihi, och Shiva måste självklart jaga Ozz. Sen har vi lagat mat och pluggat. Så nu är jag typ proff på Palme-mordet.

Imorgon blir det Ullared. Shop 'til I drop. Inte riktigt eftersom jag måste vara sparsam, men lite får man minsann unna sig!

Onsdag kommer jag spendare hela dagen i hbg då jag ska till optikern klockan 11. Get new glasses! 2 faktiskt. Kommer gå på 5000, men va fan, det kan jag ju unna mig! Så länge som jag har haft de jag har nu så.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: misplea

lycka till med brills. :D Fest nästa helg? fira mig (A)

2009-04-11 @ 12:08:53
URL: http://misplea.devote.se
Postat av: Ida

jag minns när du tappade dina dieselglasögon!!! i spöregnet!! :S :P

2009-04-11 @ 12:09:00
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback