Ångest.

Varit hos mamma i helgen med Jasse, Casper och Ozzy, och har värsta ångesten nu för att jag inte öppnat skolböckerna. På tisdag har jag prov och jag har flera arbeten jag måste påbörja snarast. Men jag kan inte hitta någon motivation! Vad ska jag göra? Så skoltrött att jag kan spy.

Ja, helgen var iaf jätteskoj! Lekte en massa med Jasmine och vovsingarna. Idag lärde jag mig dessutom pånytt att brodera korsstygn så nästa gång jag är där ska jag börja brodera några lätta motiv.

Kommer ihåg i Hyllingeskola när jag skulle lära mig brodera men äckliga, sliskiga, BH-lösa Margareta visste inte hur man lärde ut sånt. Hon bara gjorde och kallade mig korkad. Så jag började skälla på henne och slängde fram allt på hennes kateder. Efter det var hon helt plötsligt jättesnäll mot mig och gav mig VG på mitt fula lapptäcke jag gjorde efter det. Fick också VG i slutbetyg, HAHA. Så det hjälper att skälla på sina lärare!

Goda minnen det dära! Mamma vet iaf hur man lär ut sånt. Hon kunde lära en sjuåring ( mig )sy kors styg, men Margareta kunde inte lära ut en 15 åring som redan kunnat. Cp.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: CICCi

AHHHAHA.. perfekt beskrivning på margareta. :)

2009-04-20 @ 09:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback