Studentmössan.

Idag, finally, har jag beställt min studentmössa :D Känner mig så lycklig samtidigt som man får smått panik. Det är 7 månader tills studenten, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra efter skolan. Visst, jag vill bo med mamma över sommaren, mest för att umgås med henne och lära mig laga mat bra. Lika god mat som mammas då :) Men samtidigt blir det massa probelm. Först och främst med Ozzy. Shiva ska börja löpa snart och jag kommer inte palla ha honom där då. Det andra är att jag inte har något körkort, så hur ska jag ta mig därifrån? Och sen vet jag inte om jag ska jobba där eller inte. Måste ju ha pengar över sommaren men samtidigt ska jag ju ändå flytta till hbg till hösten. Får se hur att slutar. Mamma har svar på allt :) Min älskade mamma <3

Såg mamma mia idag. SÅÅ BRA :D Faktiskt. Hade många fördomar om den men nu när jag väl har sett den så förvan alla fördomar. Viss, när de sjöng låtarna lät det jättefalsk, men man får ju tänka på att de är skådespelare och inte sångare. Men handlingen var jättebra!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback