Stackars Ozzy.

Min bebis har precis blivit skadad!!! Vi var ute och lekte på fältet och kastade pinne som vi gör jämt. Men denna gången gick det riktigt illa!!! Han hämta den som vanligt, men när han dök ner efter den så skrek han till, och då va det inte ett litet pip utan ett RIKTIGT skrik. Först trodde jag det va höfterna som gick i kras, men det vissade sig vara i munnen han hade skadat sig i. Vi sprang hela vägen hem, och han skrek och skrek och skrek. När vi kom hem så tittade Malin i munnen och såg ett jättesår i munnen. Uppe i gommen. Helt upprivet. Ozzy betedde sig jättekonsigt, men han åt skinkan. Nu är han med Malin på jobbet så hon kan ha uppsikt över honom under hela natten. Om det inte är bättre imorgon får vi åka till veterinären. Jag är så orolig över honom. Han är min lilla bebis och jag vill inte att han ska ha ont.

Let God be with him :)

/ sanne andersson.


None
Bebis Ozzy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback