Semester.

Har bara i morgon kvar på jobbet sen är jag ledig från jobbet i två veckor! ;D Det är bra med tanke på att det är Hbg festival och ska antagligen festa stenhårt ;D Hoppas bara att några av mina vänner också vill det? *-) Annars får man festa med syrran. Men det e ju okej :) Ibland... ta inte illa upp Malin ;D HAHAHA. 

Idag ska jag bara njuta av et havfina vädret... är otoligt sugen på glass, men har ingen hemma, och pallar inte gå och handla. LATMASK SANNE! Gillar mitt namn, men alla kallar mig Sanna på jobbet. Då blir jag lite ledsen, för jag pallar inte rätta dem mer :( Gillar inte det namnet, kan de inte kalla mig typ.... Sanne? HAHA. Kom ihåg när jag va liten hatade jag mitt namn, men det berodde också på att alla sa Sanna. Men nu tycker jag om det för det e unikt och alla vill heta Sanne , men det får de inte för mej :D Nu blev jag glad igen. Jätteglad ;D Megaglad. Nu ska jag fortsätta vara megaglad där ute med Ozzy och Chappe!

Chao Amigos <3


None/ sanne andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback