Rökfritt Tralleboda!

Tänka sig att Kjelle har slutat röka! Och jätteduktig är han också. Men han måste ju, eftersom han har blivit sjuk av allt rökande. Så nu är det rökfritt inomhus, vilket alla tycker är megaskönt ;D Dessutom när folk ska röka så sitter man där uta och då får man hälsa på Tippen (a) Han blir bara sötare och sötare! Tyvärr ska dem sälja nästan alla katter där, 5 st. Säg till om ni vill ha eller känner någon som vill ;D Men stackars min Figaro, inte många som förstår sig på honom.... Vill verkligen ha kvar honom ( hatade honom i början för han va en eeeelka kisse, men nu är jag smått förälskad (L) ).

Dagen har varit jättedålig idag. Kunde inte sova i natt ( van vid tystanden i Mjönäs ) Somnade kanske halv 3 eller nått sånt. Sen skulle man upp klockan 5. Sen på jobbet stod jag nästan hela dagen vid svettsen, och det är megaboring! In - ut - in - ut..... Jaa, denna dagen har verkligen varit dålig. Så nu ska jag gå till storköpet och trösta mig med halsbandsgodis ;D ( vet inte varför, men blivit beroende av dem :O ).

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback