Matklubben.se

Halva dagen har nog gått åt att leta recept på min nya favorit sida MATKLUBBEN.SE. De har jättemånga roliga recept som verkar jättegoda! Ska faktiskt testa två idag! Tacofisk och krämig citronkaka. Kanske inte låter så där jättegott med tacofisk, men när jag läste det så blev jag genast sugen! Och citronkakan så börja det riktigt vattnas i munnen! Bara måste ha den NUUU! Och med tanke på att jag inte ska äta något som innehåller socker, så är allt förstört. Men ska nog börja nästa vecka, för jag MÅSTE äta upp godiset jag har, annars funkar det inte! Jag liksom äter det mekaniskt! GASH vad jag hatar det. Aja, ska laga mat nu :) Cya later aligator!


Frestande god va?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback