Helsingborgsfestivalen 08 - Markanden.

Idag har det varit så jäkla fint väder :) Nikuu klagar som vanlig, men jag njöt, jaa... de fösta timmarna iaf. För just nu är jag jättevarm! Iaf, så va jag på marknaden i Helsingborg med Nikuu. Nikuu köpe några riktigt fina fynd, en stilig hatt och en sportbag - men finare då ^^ Själv köpte jag en guldig piercing till navlen ;D I love it, it's so cute! Och remar så klart, lite till mamma och mkt till mej ;D Det dära med godisberoendet är faktiskt inte ett faktum, jag är inte alls sugen. Tror jag tröstäter :O

Annars hade vi en trevlig stund som vanligt. Åt, som vanlig, skrattade, som vanligt. Yupp, allt var som vanligt. Synd att du ska åka till Dublin snart :/ Kommer att sakna dig :) Som vanligt. Men vi ses ju på måndagen efter skolan börjat.

Nu ska jag käka på 21:an med Malin och Daniel.

/ sanne andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback