Greyhounds.

Har funderat ganska mkt nu på sistonde. Jag vill så gärna ha en hund direkt efter det att Ozzy dör ( vet man ska inte tänka så här, men det gör man som hundälskare ) och vilken ras jag vill ha, och nu har jag bestämt mig. Jag ska adoptera en vuxen greyhound! Det är ju så synd om dem! För deras ägare så duger de så länge de kan tävla, men när de slutar så säljs de eller avlivas om det skulle vara riktigt illa. Så tänkte jag att man kan ta hand om en eller två Greyhounds. De är så underbart vackra och snälla hundar. Såg en på djursjukhuset och jag föll pladask! De e ju så vackra ch majestätiska! Yupp, ska lätta ha en Greyhound efter Ozzy. Hoppas givetvis att det ska ta 5-6 år tills dess. Men det e ju bra att veta :)

Här kan man läsa mer om Greyhounds.
















/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback