GAAAH!

Igår va jag jättesur på Malin och Daniel. De e sååå ouppfostrade ;P! Vi skulle gör tacos igår och jag va på jättegott humör, men som vanligt blir det jag som ska haka grönsakerna eftersom det e inte någon som pallar skära så smått som jag. Iaf så hade jag jättebrått då allt annat var klart, och det hjälpte inte precis att Malin stressade mig mer. Sen började hon snacka i telefon med mamma, när jag VERKLIGEN behövde hjälp med maten. Men lik mamma som man är så säger man inget. Och när jag går in med grönsakerna ser jag att Daniel redan börja ta mat. Jag menar HALLÅ! All mat stod inte ens på bordet! Och för att göra allt värre så när jag väntar att få grönsakerna av Malin, så sätter hon de på andra sidan bordet! Jag satt och pikade henne med att stirra på grönsakerna, men hon var för självupptagen för att märka. Och pricken över i:et så rapare de och fiser.
Jag bor verkligen i ett av de mest ouppfostrade familjer! Men jag älskar de trots allt :O
Och idag är jag på mycket bättre humör och ska vara trevligt trots allt. 

Nu måste jag ge Ozzy sin medicin och sen lite mat :)

/ sanne andersson. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kom i håg när din mamma alltid skar upp grönsakerna så fin hackat när det var tacos hemma hos er, alltid perfekt. För då får de flesta grönsakerna plats utan att de ska behöva trilla ur! =P

2008-07-20 @ 14:03:11
URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback