Förälskad.

Idag va Ozzy på sjursjukhuset för sista gången, hoppas vi. Nu har han ingen sond, tratt eller morfinplåster!
Men innan vi hämtade honom ( han var sövd så vi fick lämna honom där i några timmar ) åkte vi till väla för att shoppa. Jag hittade typ VÄRLDENS finaste kofta på Cubus. När jag såg att det kostade 300 spänn så tänkte jag "Nej, för om det passar så kommer jag bara vilja ha den". Och för att vara Cubus va den ganska dyr, men beslöt mig för att testa det. Och gissa vad? Jag blev TOTALT förälskad. Jag var bara tvungen att köpa den!!!  Och det gjorde jag :)

Vill ni veta Ozzys totala veterinär kostnad? 22 300 svenska kronor!!! Kan ni fatta? As mkt pengar! Men vi betalade bara 2 640 kronor, så försäkringen räddade verkligen vårt skin! Så alla som inte har försäkrade djur, fyyyy er! ^^ 

/ sanne andersson. 


Kommentarer
Postat av: Ida

Tja! Jag var på väla i söndags nämligen så blev också förbannat förälskadi en kofta på cubus som också kostade 300. Det fanns en som var lite längre & en som var lite kortare. Tror du menade dem. Fanns i glada färger som blå, röd & gul ;).Skitfina i alla fall! :D

2008-07-15 @ 22:15:45
URL: http://lafraise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback