Vi har en vinnare!

Ni kanske vet jag att jääämt klagar på folk som inte kan komma ihåg mitt namn? Ni vet, Sanna, Sandra osv. Men vi har fått en vinnare. Idag hette jag nämnligen Isabel... Jag menar haaaallå... Sanne - Isabel, S-A-N-N-E - I-S-A-B-E-L. Wow. Hur lyckas de? Jag ska nog inte ha ett namn. Man kan ju bara säg "hej, du där, kom!" Typ...

Har verkligen varit en jobbig dag idag. I går hade jag jättesvårt att sova, på morgonen kom jag på att jag har glömt fixa middag, så jag fick strunta i att tvätta ansiktet, gå ner i köket och bredde några mackor lite snabbt. Väl på jobbet fick jag mensvärk, sen värsta feber, sen huvudvärk, och sen tröttheten på det. Men jag klarade mig hela dagen, utan värktablett och allt. Så stolt jag är ;D  Imorgon är sista dagen, och då går vi bara till 12:15. Sen ska jag hem och sova lite för sen ska man festa sten hårt på kvällen ;D Synd bara att min Nikuu inte kan följa med... Men jobbar man så jobbar man. Vi får hitta på något annat någon annnan gång :)

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback