UUUT!

Jag vill gå ut, men ingen vill gå med mig! Ozzy vill så klart, men jag vill ner till skogen och där pallar jag inte ha med honom, då hoppar han bara i vattnet om han är lös och är han kopplad så dra han. Malin mår inte så bra så henne kan jag inte dra med mig. Det är så boring att bo i en by där man inte har några vänner. Alltså vänner man vill umgås med. Har förstås Nikuu, men hon är inte hemma än. Sen Pogie bor i åstorp/hässleholm, hon skiftar hela tiden, så jag hänger inte med. Sen har vi Ida och Cicci, men de bor ju där de bor. Och sen har vi alla andra som bor där de bor ^^ Ja, jag är totally ensam här i Klippan. Kan inte vänta förrens jag får flytta här ifrån! Förhoppningsvis till Helsingborg, beror ju på om jag ska plugga vidare eller vad jag ska göra. Ska nog kolla in polisens hemsida, http://www.polisen.se/inter/nodeid=4422&pageversion=1.jsp . Längtar tills jag kan börja :D Ska förstås gå andra kurser, kanske massage eller liknade, kanske sjukgymnast. Vill verkligen det!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oh, sanne när hade du tänkt att flytta till helsingborg? :D

2008-08-24 @ 15:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback