Wintertime.

NU ÄR DET VINTER :O Märkte det igår när jag skulle ut med Ozzy, och OMG vad kallt det va! Jag föll på att frysa ihjäl ju. Så i morgon ska Malin och jag köpa en vinterjacka. Vet inte varit ifrån, har liksom inte hittat någon fin som jag gillar. Tror det blir någon från Hm, ganska bra och billigt där. När jag sa till Malin att jag skulle köpa en för 1000 spänn tappa hon typ hakan, så kanske ska köpa en lite billigare.... Är ju inte lika rik som dej Nikuu x) Ska nog köpa födelsedagspresent till mamma... Hon fyller ju 46 i morgon, fars dag så också så jag ska till pappas minneslund på västra broby, lite utanför Hyllinge.

Har snart gått 7 år sedan... Kan inte förstå hur jag har klarat mej utan dej, men det har jag, för jag vet att du aldrig skulle låta mej att ge upp... Du vill att jkag ska le, och leva livet, och det ska jag göra också, för din skull. Jag gör allt för dej pappa, jag älskar dig <33

// Din älskade dotter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback