Time runs away.

Tänk att det  redan är december på lördag. Kan inte fatta att tiden har gått så här fort. Samtidigt som det är skönt så är det ändå lite sorgligt. Man har haft så mycket tid på sig och ändå har man inte tagit vara på tiden. Borde skärpa mig, men jag vet att det gör ingen skillnad, man hamnar ständigt i sina svakor som är så svåra att ta sig förbli utan att falla ner totalt. Känner att jag står precist på gränsern och håller på att tappa balansen. Men det ska jag inte göra för det är inte värt det. Jag har mycket viktigare saker för mig än att bara ligga.

Btw så är Malin på sjukan nu. Hon blödde så ska kolla upp det, de är nog hemma snart skulle jag tro. Eller så kanske lilla Jasse koller ut :) Det e bara vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback