Sometimes I want blow my head off.

GAAAASH, orkar inte leva just nu. Är inne i min årliga depression... Det är så deprimerande. Skolan går dålig när detta händer, men jag gör så gått jag kan, Malin peppar mej nu så det känns mycket bättre än förut. Hon vet ju själv hur det är. Det är inte det lättaste.

Tänkte skita i skolan idag, va en jobbig dag i går, så jag orkade knappt tänka. Men när jag väl vakna i morse mådde jag bättre och bestämde mej att gå, iaf fram till lunch. Men det slutade med att jag gick ändå till sista lektionen. Vi var bara 4 stycken på teckenspråk, så vi slutade tidigare + att jag hade samtal med Liselott, så va där bara 40 minuter typ.

Linserna funkar inte så bra så ska nog inte ha, bara när jag är ute i stan eller något sånt så jag slipper det där. Ibland flyttar linserna sig så allt blir jättesuddigt. Blööö ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback