I miss u <3

JAG SAKNAR DEJ NIKUU!!! När kommer du tillbaka? Varför svara du inte i telefon? Du har inte ens varit inne på internet! Du får se till att bli frisk nu så jag slipper känna mej så ensam! I miss u :)

Idag va Louise tillbaka till skolan iaf ;) Men hon e säkert sjuk i morgon... hon va ju inte helt frisk idag. Time will tell.

Har varit på konstert idag med skolan. Det va esteterna som höll i det. Det va jättebra faktiskt. Alla sjöng så fint, och hade valt bra låtar. Önskar jag hade vågat stå på scen som dem. Kom ihåg när Mats ville att jag skulle sjunga på julspexset, men jag vågade inte... Va jätteblyg på den tiden, hade det inte så lätt i skolan heller, ville inte att det skulle bli värre. Jag är inte van att vara i rampljuset... Men jag trist hur jag har det idag :) Kan knappt vara bättre..saknar bara några få saker, men det kan jag leva utan ett tag faktiskt :)

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: n.n

miss.u.2 (L)

2007-11-08 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback