A new point of view.

Usch, har varit sjuk i dag, eller mådde dåligt i morse, så jag stanna hemma hela dagen. Sov ändå till 13:40 också, hehe. Lite länge kanske, men jag va uppe lite då och då. Sen fick jag lite panik när jag vakna, för jag skulle till optikern kl. 14.30. Daniel följde med mej så jag slapp vara själv, men det kvittade för jag gick ändå in i rummet själv. Skaffade linser btw ^^ Jätteläskig att sätta in den, men ännu läskigare att plocka ut dem.  Kunde först inte, så blev jättenervös, men när jag tog av dem för någon timme sen va det inga problem :) Det är lite suddigt nu i början när jag använde men det blev bättre och bättre, och det kommer bli jättebra när jag haft de några dagar, sa han iaf.

JAG ÄR SÅÅÅ ARG! Igår skrev jag jättemkt på SH, för den ska lämnas i imorgon, men jag sparaden inte för jag trodde jag skulle skriva mer på den senare, men så blev det inte så, så nu när jag skulle fortsätta va halva textem borta! Bara för Daniel eller Malin inte hade sparat den... Madde kommer säkert bli irriterad om vi inte lämnar in den i morgon /;  Aja, får säga som det är till henne, så får vi se hur det blir :) Hon förstår nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback