We do the best with what we got.

Okej, så det är inte den där underbara svenska sommaren som vi har längtat efter hela vintern, men det är vad vi får och det får vi hålla tillgodo med och göra det bästa av det! Och jag har egentligen inte mycket att klaga på, förutom vädret, för jag har det ganska bra ändå! T.ex. förra veckan när mamma och jag hade en minisemester hos syster! Vi hade hur mysigt som helst!
 
Som ni ser var vi ute och red en dag, bara mamma, syster och jag. Hyrde hästar från ett ställe en bit utanför Bjuv och hade supermysigt! Jag är inte direkt någon hästtjej och helt ärligt hade jag problem i början med att få hästen dit jag ville, men efter ett tag lyckades jag tom få henne i trav! :D ...några steg.. haha! But still, stolt tjaj!
Och ni ser även familjen Bülows utökning av familjen, nämligen Alfons. Han är en... ja typ tysk jättekanin. Just nu är han ca 12 veckor och är i storlek med en normal stor kanin. Jättesöt!
Och självklart hade vi lite parkhäng i Klippans nya lekplats. Så jag klagar faktiskt inte på denna sommar, även om jag inte har något jobb, inget speciellt att göra... Nej, men jag myser till max! :) Får ju även massa tid med min älskling <3
 
Glad sommar!
 
/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback